En hälsning till alla mina/våra läsare

Hej alla läsare !

Uppdatering av bloggen sker i morgon kväll , då jag kommer fortsätta skriva om vår historia .
Håll utkik.
Jag är ju småbarnsförälder och en sådan behöver i bland lite vila mellan varven :-)

På återseende, och tack till alla som har kommenterat här, om ni bara visste vad det betyder för oss !
Vi är djupt rörda , skulle vilja svara er alla var och en , det finns så mycket olika livsöden som även berör mig.
Jag kanske gör det en dag.

Ta hand om varandra, och många kramar från oss !

Kommentarer
Postat av: birgitta

Har suttit och läst din/er blogg och kan inte försåt att varåat samhälle i Sverige kan vara så snevridet.

Fattar inte att en människa kan njuta av att föratöra så mycket för andra genom sin makt i sitt yrke, trodde inte man fick jobba inom socialen om man gjporde sådant eller visade tendenser till att agera så.

Hoppas att allt löser sig till ert bästa, ni är starka och hjar varandra. Håll hårt i det så vinner ni striden.

Kramar

2011-05-26 @ 00:32:21
Postat av: Kristina

Jag läste igenom det du hitills skrivit igår och jag lider verkligen med er familj som råkat ut för en sådan socialsekreterare. Jag är själv nyutexaminerad socionom, men inte ens i min vildaste fantasi kan jag föreställa mig att bete mig på det sättet som er socialsekreterare gjorde mot er.

Jag hoppas att ni på något sätt får upprättelse, och att X får någon form av reprimand.

2011-05-26 @ 08:10:25
URL: http://kristinajensen.blogg.se/
Postat av: Manda

Jag fick höra om er blogg nyss. Herregud jag blir helt förskräckt! Denna X ska inte jobba mer. Tycker ni ska ta kontakt med media, ex Uppdrag Granskning. Dels för egen del men också för att detta måste utredas och belysas för att det inte ska ske igen på liknande sätt. Kram till HELA familjen <3

2011-05-26 @ 13:15:39
Postat av: Alexis

hej! har läst igenom dina inlägg och det är verkligen hemskt, men jag läste en kommentar från Katarina i ditt förra inlägg och jag tyckte hon hade en del relevanta frågor du gärna får svara på. hur kom det sig att bägge tvillingarna hade skador t.ex, det måste ju kommit fram någonstans? hur gick den utredningen?

2011-05-26 @ 13:32:26
Postat av: Tanja

Tårarna trillar mer och mer allt efter som jag läser. Det är fruktansvärt. Det skär in i själen i ett mamma hjärta. Det gör så ont bara tanken om vad ni har fått utstå. MASSOR av STYRKE KRAMAR till er!

2011-05-26 @ 14:01:47
Postat av: Carina (Cina) Jonasson

Älskade lilla familj.Trots att jag i stora drag vetat om ert öde sedan tidigare och varit förtvivlad för er skull,så är det ännu hemskare att läsa allt som hänt, med dina egna ord och alla hemska missförstånd som blivit. Det är en tuff läsning med många tårar o förtvivlan.Måtte ni någon gång få upprättelse.Det finns ju inga ord eller pengar i världen som kan väga upp det ni har utsatts för.Men en stor fet ursäkt från samhället o en summa pengar hade ju varit lite plåster på såren.Dessutom måste denna personen X avskedas o betala böter..så att ej fler ska kunna drabbas. Tycker även synd om dom personerna som utbildar sej till eller jobbar inom detta område. Tyvärr svärtas ju alla ner av att ha en sån person som x inom sitt arbetsområde.Därför tycker jag inte att dom som jobbar med x ska skydda x,vilket tyvärr händer allt för ofta.Många kramar till er alla.

2011-05-26 @ 14:49:51
Postat av: Hannas pappa

Hej Malin!

Nu har vi hittat hit och ska följa med i händelseutvecklingen. Berättelser om livsöden där man vet att det blir ett lyckligt slut är befriande. Vi hörs Malin!

Massmis med

Niklas

2011-05-26 @ 15:45:56
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Sofie

Massa kramar till er!

2011-05-26 @ 18:53:37
Postat av: C

Hej jag har läst det mesta av vad du skrivit o det är verkligen fruktansvärt!! Men jag hänger inte riktigt med, vad var orsakerna till att dom trodde ni hade misshandlat barnen? Vad gick de på från början?

2011-05-26 @ 19:03:32
Postat av: sophie

Det är sån skandal! Så vidrigt hur man kan bli behandlad. En sån hemsk historia, men jag tycker du gör helt rätt i som berättar om det! Har ni gått ut i tidningar? Ni borde skrika ut det här så att alla får veta hur det kan gå till! Stor kram till er

2011-05-26 @ 21:08:40
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0