Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: mona håkansson

Kära Malin och Jörgen! Det är mycket starkt och modigt av er att skriva om detta trauma i en tid av ert liv då lyckan ska flöda över hela er familj. Ni har fått tre underbara barn och ska njuta av dem tillsammans. Jag önskar er alla lycka med att försöka rätta till allt som har blivit helt åt h...e!!! Jag hoppas också att de som har begått sådana här övergrepp mot hela er familj får stå till svars för detta!!! Tack för att det finns så starka och modiga människor som ni två, och förmodligen släkt och vänner också som, hoppas jag, har varit ett starkt stöd i detta!! Varm kram från din långhåriga kund som längtar efter dig!!

2011-05-19 @ 11:48:44
Postat av: Sara Malmgren

Hejsan! Vill bara skicka en varm kram till er familj. Så mycket känslor som väcks innom en när man läser hur er familj blivit behandlade! Har själv en dotter på snart ett år och hela hjärtat brister när jag bara tänker tanken på hur ni haft det. kram från en Markarydare som klippte sig hos dig när jag bodde i Halmstad

2011-06-09 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0